vineri, 11 iunie 2010

Ce inseamna sa fii profesor bun?

cred unii ca a fi profesor bun inseamna neaparat sa pui note mici, sa te uiti urat la copii ori sa ai un card de corigenti. Esti respectat, esti bun. E cat se poate de fals, dupa parerea mea. Astfel de oameni nu fac decat sa bage spaima in elevi, sa-i traumatizeze si sa-i indeparteze de scoala. DVS ce parere aveti?

5 comentarii:

Vladimir spunea...

Salut, mi se pare foarte interesant blogul tau, inscrie-l pe http://www.enterclick.ro pentru a primi vizitatori unici si trafic, tot ce trebuie sa faci e sa accesezi de 2 ori pe zi toate site-urile din sistem si vei primi pentru fiecare vizita facuta celorlalti una de la ceilalti catre tine.

Eugenia Driscu spunea...

multumesc pentru aprecieri.Numai bine!

Lucrari de licenta spunea...

Pentru a fi un profesor bun e nevoie pe de o parte sa fii un profesionist in domeniul tau iar pe de alta parte sa-ti iubesti si sa-ti respecti profesia si pe cei cu care interactionezi datorita ei (elevi/colegi/parinti).

Ana M. Cojocarescu spunea...

ce e un profesor bun? ştiţi, eu mă consider un profesor bun (ştiu, sunt modestă din cale-afară!!)... serios vorbind, nu faptul că eşti cunoscut te cataloghează drept "profesor bun", ci relaţia pe care o construieşti cu elevul, tot ceea ce pui în îndeplinirea profesiei tale. eu mă bucur că elevii mei, chiar şi atunci când le pun câte un 4, nu încetează să mă iubească... de ce? nu ştiu, poate pentru că ei ştiu mereu de ce iau o anumită notă, i-am învăţat că nota nu reprezintă valoarea lor ca oameni, ci o stare de moment, că nota nu îi defineşte, ci defineşte câteva minute din viaţa lor... aşa că, un bun profesor este acela care se dăruieşte muncii sale, şi construieşte în jurul lui oameni, nu maşinării specializate pe o anumită materie...

Blogul de lectura-Hutu Claudia spunea...

Bună! În ceea ce privesc calităţile unui bun profesor, eu cred că nu cu ajutorul notelor mici sau prin intermediul fricii, elevii vor fi impulsionaţi să înveţe. A fi un profesor bun înseamnă a dori ca sistemul nostru de învăţământ să se asemene cu cel din afară,care reuşeşte să dea rezultate. Profesorii ar trebui să caute diferite metode prin care să reuşească să capteze atenţia elevilor, nu doar să predea continuu fără a se gândi la nevoile şi capacităţile fiecăruia. Bineînţeles că asta nu înseamnă ca lucrurile se vor transforma în simplitate. Dar cel puţin e o alternativă. Oricum cine vrea să înveţe nu are nevoie de nici un impuls. O face pentru că îi place şi gata!